Serveringpersonale til fest​

Skal du holde et brag af en fest, men mangler servering til fest? Bare rolig dette problem skal vi nok tage os af. Hos Tjenerskolen er vi netop eksperter i at få samlet nogle dygtige certificeret tjenere ud til lige netop din fest! Uanset om du skal bruge en eller flere tjenere, vil vi her hos Tjenerskolen altid stå til rådighed med vores service. Så står du og skal afholde en fest for mange mennesker, og helst gerne vil slippe for alt det praktiske? – Så er vi din perfekte løsning!

Er det en konfirmation, et lille arrangement eller måske en stor privatfest? Det spiller egentlig ingen rolle hos os, da vi har stor erfaring indenfor afvikling af netop sådanne fester.

OBS: Vi serverer også til bryllupper.

Servering til fest

Servering til privat fest

Skal du holde en stor eller lille privat fest i haven, eller i et lejet lokale, kommer vi ud til dig med et stort smil og overskud til opgaven. Vi er her for dine gæster, og vores vigtigste rolle er at sørge for de føler sig godt tilpas, og at servicen er af topkvalitet.
Vi har serveret for over tusinde glade gæster, og vil med glæde levere samme oplevelse for dine gæster.

Servering til konfirmation

Først og fremmest, STORT tillykke med konfirmanden! Vi alle ved at når ens barn bliver konfirmeret kræver det en mindeværdig fest, der ryger direkte i mindebogen for evigt. Hos Tjenerskolen har vi haft mange store og positive oplevelser ved afvikling af konfirmationer. Vi sætter en kæmpe dyd i at give jeres barn en uforglemmelig dag, med god service og søde tjenere, der sætter konfirmandens dag i fokus.

Så står I og skal afholde livets fest for jeres konfirmand, så er vi jeres perfekte match!

Hvad hjælper tjenerskolens tjenere med til min fest?

• De hjælper med at servere dagens/aftenens menu
  • De skænker op til velkomstdrinks og serverer dem
  • De hjælper med at dække bord og gøre klar
  • De rydder bordet efter hver anretning
    Er det en buffet, hjælper de med anretning af denne
  • De skænker løbende vand og vin op
  • De hjælper jer med at holde og bevare overblikket over jeres gæster
  • De hjælper med at fokusere på gæsternes behov under hele festen
  • De hjælper med at fjerne affald og tomme flasker

Hvilke informationer skal vi bruge?

Når du booker os, er der nogle informationer vi gerne vil vide på forhånd. På den måde sikrer vi skræddersyede tjenere til jeres arrangement, og at alt spiller 100 % så vi ingen misforståelser eller mangler skulle have. Se hvilke informationer vi gerne vil have nedenfor:

• Dato
  • Adresse med postnummer
  • Hvilken type arrangement skal afholdes?
  • Ankomsttid for gæster
  • Skal vi hjælpe med bordopdækning
  • Forventet spisetidpunkt
  • Forventet slut på service
  • Tjenerens opgaver
  • Hvilken form for servering? buffet, social dining eller tallerken
  • Mangler i måske hjælp til andre dele af jeres event?
  • Vi hjælper altid med opvask

Hvad koster det at booke en tjener til din fest?

Vi kan ikke afgøre en fast pris for vores service, da det afhænger af hvilken fest, hvor mange tjenere I skal bruge m.m. Kontakt os i dag for at få et skræddersyet godt tilbud!

Hvad kan du forvente hos Tjenerskolen?

• Vi sørger for at booke tjenere med afsæt i dine krav
  • Vores tjenere vil altid møde op velklædt til arrangementet
  • Vi klarer alt fra sygemeldinger og administration
  • Vi tilbyder top service landet over

Hvorfor skal du vælge tjenerskolen?

• Du er altid sikret dig certificeret tjenere
  • Vi tilbyder tjenere med flere års erfaring i bagagen
  • Vores tjenere vil altid komme med et smil og overskud til opgaven
  • OBS: Uanset om du bor på Sjælland, Jylland eller Fyn er vi klar til at hjælpe dig! Vores personale består af certificeret tjenere i København, Aarhus og Odense. Vi er klar til at tage ud og hjælpe med at gøre dit arrangement nemmere

Hvordan booker du vores serveringspersonale?​

Vi synes ikke det skal være svært at booke tjenerpersonale til dit arrangement… Så vi har gjort det super nemt for dig! På den måde kan du bruge alt din tid på dit arrangement. Alt du skal gøre er at udfylde formularen, og vi vil vende tilbage til dig hurtigst muligt!