Serveringpersonale til bryllup

Hos Tjenerskolen vil vi gerne ønske jer et STORT tillykke med jeres store dag! Vi ved godt at et bryllup er et stort spring i jeres liv, hvor aftenen står i kærlighedens tegn.

Hos Tjenerskolen elsker vi at fejre kærligheden, og vi vil meget gerne være med til at gøre jeres dag uforglemmelig. Vi kan tilbyde jer dygtigt og certificeret serveringspersonale til jeres bryllup, så I er sikre på at jeres gæster får den service de har fortjent. Vores tjenere er oplært grundigt, og har meget erfaring indenfor afvikling af bryllups events.

Hos Tjenerskolen har vi serveret for tusindvis af glade bryllupsgæster. Vores vigtigste job er at yde den bedste service for vores gæster, og klare alt det praktiske selv. På den måde kan I som brudepar, smide alle bekymringer på hylden, og fejre jeres dag sammen med familien og vennerne.

Reception til bryllup

Vores dygtige tjenere står klar i receptionen eller indgangen, til at byde alle jeres gæster velkomne med et stort smil på læben. Om det er velkomst drinks eller champagne, så kan vores tjenere skænke i glasset med et glimt i øjet.

Bare rolig I skal ikke tænke på at gøre noget selv, vi er her for at I som brudepar kan nyde jeres fortjente dag sammen i fulde drag. Til receptionen vil vores professionelle tjenere sørge for et opdækket bord med hvid dug, og fyldte champagneglas eller hvad end velkomst menuen bringer. Når I er færdige med at nyde jeres velkomstdrinks, pakker vi alt sammen, så det er pænt og nydeligt.

Hvilke informationer skal vi bruge?

Når du booker os, er der nogle informationer vi gerne vil vide på forhånd. På den måde sikrer vi skræddersyede tjenere til jeres arrangement, og at alt spiller 100 % så vi ingen misforståelser eller mangler skulle have. Se hvilke informationer vi gerne vil have nedenfor:

• Dato
  • Adresse med postnummer
  • Hvilken type arrangement skal afholdes?
  • Ankomsttid for gæster
  • Skal vi hjælpe med bordopdækning
  • Forventet spisetidpunkt
  • Forventet slut på service
  • Tjenerens opgaver
  • Hvilken form for servering? buffet, social dining eller tallerken
  • Mangler i måske hjælp til andre dele af jeres event?
  • Vi hjælper altid med opvask

Hvad koster det at booke en tjener til bryllup?

Vi kan ikke afgøre en fast pris for vores service, da det afhænger af hvor mange tjenere I skal bruge m.m. Kontakt os i dag for at få et skræddersyet godt tilbud!

Hvad kan du forvente hos Tjenerskolen?

• Vi sørger for at booke tjenere med afsæt i jeres krav
  • Vores tjenere vil altid møde op velklædt til brylluppet
  • Vi klarer alt fra sygemeldinger og administration

Hvorfor skal du vælge tjenerskolen?

• Du er altid sikret dig certificeret tjenere
  • Vi tilbyder tjenere med flere års erfaring i bagagen
  • Vores tjenere vil altid komme med et smil og overskud til opgaven

Hvordan booker du vores serveringspersonale?​

Vi synes ikke det skal være svært at booke tjenerpersonale til dit arrangement… Så vi har gjort det super nemt for dig! På den måde kan du bruge alt din tid på dit arrangement. Alt du skal gøre er at udfylde formularen, og vi vil vende tilbage til dig hurtigst muligt!

Hvorfor skal du leje tjenere til dit bryllup?

At leje tjenere til et bryllup kan tilføre en række fordele og bidrage til at gøre denne særlige begivenhed mere smidig, mindeværdig og behagelig for både jer som brudepar, og jeres gæster. Her er nogle grunde til at overveje at leje vores tjenere til dit bryllup ➡️

1. Professionel service: Vores tjenere er trænede til at levere professionel service og gæstfrihed. De kan sikre, at alle gæster føler sig velkomne og plejet.
  1. Professionel servering: Vores tjenere kan tage sig af servering af mad og drikke under bryllupsreceptionen, hvilket sikrer en effektiv og velorganiseret service.
  1. Opdækning og bordpynt: Vores tjenere kan hjælpe med opdækning af borde, placering af blomsterdekorationer og stearinlys, og generel bordpynt, hvilket bidrager til en smuk og stemningsfuld atmosfære.