Job som tjenervikar​

Kunne du tænke dig at have et job som tjener vikar? Så er du kommet det helt rigtige sted hen. Kunne du tænke dig at prøve kræfter af med servering og andre praktiske tjener opgaver, som at servicere gæster, skænkning af drikkevare m.m.? Så er du kommet det helt rigtige sted hen.

Oven i disse opgaver, er du sikret dig et godt fællesskab med andre glade og tilfredse tjenere vikarer, som alle gerne vil ud og være tjenere. Hos Tjenerskolen, kan vi garantere en god timeløn der er svær at sige nej til, plus tjener opgaver med fart over feltet. Du vil som tjener vikar hos os, afvikle både store og små arrangementer, hvor du kan få lov til at prøve kræfter af med store tjener opgaver.

Erfaring er godt men behøves ikke. Vi tilbyder et tjener kursus så du er klædt godt på til din første vagt. Lyder det som noget for dig?

Send din Ansøgning med CV til job@tjenerskolen.dk

Lær om vores tjenerkurses

Vores dygtige tjenere står klar i receptionen eller indgangen, til at byde alle jeres gæster velkomne med et stort smil på læben. Om det er velkomst drinks eller champagne, så kan vores tjenere skænke i glasset med et glimt i øjet.

Bare rolig I skal ikke tænke på at gøre noget selv, vi er her for at I som brudepar kan nyde jeres fortjente dag sammen i fulde drag. Til receptionen vil vores professionelle tjenere sørge for et opdækket bord med hvid dug, og fyldte champagneglas eller hvad end velkomst menuen bringer. Når I er færdige med at nyde jeres velkomstdrinks, pakker vi alt sammen, så det er pænt og nydeligt.

Se videoen nedenfor for at se mere.

Hvis du allerede er registret medlem hos tjenerskolen..