Lej en tjener

Lej en certificeret tjener hos Tjenerskolen. Du skal måske holde en fest eller et stort arrangement, men mangler certificeret tjenere der kan tage sig af alt fra servering og opdækning af borde? Hvis svaret er ja, skal du blive hængende her.

Hos Tjenerskolen er vi netop eksperter i at sørge for certificeret tjenere der kan levere en top service til dit næste arrangement. Vi kan tilbyde vores hjælp, uanset om det er til et bryllup, event, privat fest, firma fest,  konference mm. Hos os vil du få personale som kan deres kram. Det gør at du kan deltage til din fest, uden at skulle bekymre dig om servering, og alt det praktiske der hører til.

332305302_1206099236701343_4970779578382608702_n

Professionelle tjenere til dit arrangement

Når du booker tjenere igennem os, sørger vi for at skræddersy dem til netop dit arrangement og behov. Uanset dit arrangements størrelse, vil vores tjenere selvstændigt kunne fuldføre og løfte opgaverne til punkt og prikke. Vi sørger for at de er grundigt sat ind i deres opgaver, således at I kan få den bedste oplevelse og service.

Hvad kan du forvente hos Tjenerskolen?

• Vi sørger for at booke tjenere med afsæt i dine krav
  • Vores tjenere vil altid møde op velklædt til arrangementet
  • Vi klarer alt fra sygemeldinger og administration
  • Vi tilbyder top service landet over

Tjenernes kompetencer​

Vores certificeret tjenere, har flere års erfaring med alt fra skænkning af vin, opdækning og afrydning af borde til servering. Nedenfor kan du se hvad tjenerne bl.a. har store kompetencer indenfor.

• Skænke vin og champagne på korrekt tjenermanér
  • Afrydning af bord
  • Opdækning af bord
  • Bære 3 anrettede tallerkner
  • Fadservering

Hvilke informationer skal vi bruge?​

Når du booker os, er der nogle informationer vi gerne vil vide på forhånd. På den måde sikrer vi skræddersyede tjenere til jeres arrangement, og at alt spiller 100 % så vi ingen misforståelser eller mangler skulle have. Se hvilke informationer vi gerne vil have nedenfor:

• Dato
  • Adresse med postnummer
  • Hvilken type arrangement skal afholdes?
  • Ankomsttid for gæster
  • Skal vi hjælpe med bordopdækning
  • Forventet spisetidpunkt
  • Forventet slut på service
  • Tjenerens opgaver
  • Hvilken form for servering? buffet, social dining eller tallerken
  • Mangler i måske hjælp til andre dele af jeres event?
  • Vi hjælper altid med opvask

Hvad koster det i timen at booke en tjener?

Vi kan ikke afgøre en fast pris for vores service, da det afhænger af hvilket arrangement, hvor mange tjenere I skal bruge m.m. Kontakt os i dag for at få et skræddersyet godt tilbud!

Hvorfor skal du leje en tjener?

At leje en tjener kan være nødvendigt af forskellige årsager afhængigt af sammenhængen. Her er nogle mulige grunde til at leje en tjener ➡️

1. Service og gæstfrihed: Tjenere er uddannede til at give en høj grad af service og gæstfrihed. De kan hjælpe med at skabe en positiv oplevelse for gæster, kunder eller besøgende ved at betjene dem høfligt og professionelt.
  1. Servering ved begivenheder: Hvis du afholder en større begivenhed, som en bryllupsreception eller en formel middag, kan en tjener hjælpe med servering af mad og drikke til gæsterne. Dette sikrer en glat og elegant serviceoplevelse.
  1. Professionel anledning: I professionelle anledninger, som f.eks. i finans- eller juridiske firmaer, kan en tjener ansættes til at bistå med servering af måltider under forretningsmøder eller konferencer.

Hvorfor skal du vælge tjenerskolen?

• Du er altid sikret dig certificeret tjenere
  • Vi tilbyder tjenere med flere års erfaring i bagagen
  • Vores tjenere vil altid komme med et smil og overskud til opgaven

Hvordan booker du vores serveringspersonale?​

Vi synes ikke det skal være svært at booke tjenerpersonale til dit arrangement… Så vi har gjort det super nemt for dig! På den måde kan du bruge alt din tid på dit arrangement. Alt du skal gøre er at udfylde formularen, og vi vil vende tilbage til dig hurtigst muligt!

Hvilke arrangementer dækker vi?

Du kan leje vores tjenere til en bred vifte af arrangementer og begivenheder. Her er nogle typer af arrangementer, hvor du typisk kan overveje at leje tjener hos os ⬇️

1. Bryllupper: Tjenere kan hjælpe med at betjene mad og drikke under bryllupsreceptioner og sørge for, at gæsterne har en mindeværdig oplevelse.
  1. Formelle middage: Ved formelle middage, gallafester eller banketter kan vores tjenere sørge for opdækning, servering af flere retter og generel gæstfrihed.
  1. Banketter: Store selskaber, som virksomhedsmøder, konferencer og velgørenhedsmiddage, kan drage fordel af professionel betjening for at sikre en effektiv og elegant service.
  1. Cateringbegivenheder: Cateringvirksomheder lejer ofte vores tjenere til at assistere med servering af mad ved begivenheder, uanset om det er en privat fest, firmafest eller en offentlig begivenhed.
  1. Private fester og receptioner: Fødselsdage, jubilæer, afgangs-fester og andre private begivenheder kan blive mere specielle med vores tjenere til at tage sig af servering og opdækning.