→ Skal du holde et
mangler servering?

Vi samarbejder bl.a. med

Hvem er tjenerskolen?

Velkommen til vores virksomhed! Vi leverer tjenere til arrangementer og har efter at have hjulpet til over 500 vellykkede lejligheder. Vores uddannede og professionelle team vil sørge for, at der bliver taget godt hånd om dine gæster. Vi sætter en ære i vores ry for fremragende service, og vi træner konstant vores tjenere til at blive de bedste, de kan være.

Vi tilbyder fleksible udlejningsmuligheder, der opfylder dine behov og tager os af alt fra træning til logistik. Lad os tage besværet ud af eventplanlægning og hjælpe med at gøre dit næste arrangement til en succes. Kontakt os i dag for at lære mere om vores tjenester.

Det siger folk som har brugt Tjenerskolen

Hjælp til 40 års fødselsdag

“Vi brugte Tjenerskolen til vores 40 års fødselsdag. Dialogen forud for arrangementet var rigtig fin, hvor indhold og forløbet af aftenen blev afstemt. Tjenerne var kompetente og selvkørende hvilket gjorde, at vi under selve festen ikke skulle tænke på det praktiske og bare kunne nyde festen og være sammen med vores gæster. Et plus var også, at tjenerne kunne stå i baren, så vi ikke havde behov for at leje bartender derudover. Så i alt kan vi anbefale tjenerskolen.”

Anmeldelser fra kunder